Kultura vsak teden pri vas
Prijavite se na
E-novice cankarjevega doma
Novosti programa, napovedi, zgodbe in zakulisja in druge zanimivosti vsak teden v vašem e-poštnem nabiralniku.
Vezi duš, katerega inspiracija so silovita ljubezenska čustva, balet in elektronsko glasbo povezuje v vznemirljivo sodobnoplesno delo. Plesni sestav rojí kot z energijo nabit snop isker, v skrajno zahtevni koreografiji, dobitnici nemške gledališke nagrade faust (2018).
Čeprav koreografinja Sharon Eyal Vezi duš označuje za igro o ljubezni in hrepenenju, ni pričakovati preveč romantičnosti. Gibanje puhteče skupine teles, ki se v ritmičnem soglasju giblje skrajno disciplinirano, je animalično in do zadnjega premika filigransko izpiljeno. Dlje ko traja njihova prepletenost, več časa je za iskanje razlik. Kot pravi koreografinja, v ênosti najdemo posamičnost, spoznamo, kako različni smo. Tako v sopostavljanju skupine ob posameznika izraža svojo afiniteto do absolutne edinstvenosti vsakega individuuma.
Eyalova o delu pravi: »Globoko v sebi najdemo silno osamljenost, zoperstavljeno ljubezni do življenja, tej veliki, ne vedno prisotni strasti. Sprejeti moramo osamljenost, ki je lastna vsakomur od nas. Vsak posameznik stopa skozi lastno življenje, vsak je sam ob njegovem prenehanju. Telo v notranjosti hrani velika čustva. Verjamem, da zanje ni potrebna zgodba, veliko bolj neposredno se namreč izkazujejo skozi telo in mišice.«
Vezi duš je stvaritev o želji, o hotênju. Gledamo bolečino, znoj, vidimo osredotočenost notranje bíti med iskanjem poti v zunanjost. Ta potreba vedno bolj narašča, medtem ko izčrpanim telesom zlagoma pešajo moči. Vodilni motiv, ki se izrisuje, je ljubezen, ljubezen do drugega, do sebe, do prostora, ki te obdaja, do stvarstva. Ljubezen je kot tkivo.
Sodobnoplesna skupina tanzmainz deluje pri državnem gledališču StaatstheaterMainz, od leta 2014 pod vodstvom Honneja Dohrmanna. 21 plesalcev z raznovrstno produkcijsko ekipo vsako sezono ustvari tri do pet premier. Za delovno metodo skupine so značilni odprtost, medsebojno spoštovanje in visoka motiviranost.
Izraelska koreografinja Sharon Eyal je bila med letoma 1990 in 2008 je bila članica Batsheva Dance Company, koreografirati je začela 2005, kot članica skupine je ustvarila 16 novih avtorskih del. Leta 2013 je ustanovila zasedbo L-E-V, za katero je ustvarila šest koreografij, s projektom Ljubezen, poglavje 2 je leta 2018 že gostovala v Cankarjevem domu.
Plesni ansambel se v izžarevanju energije v skrajno zahtevni koreografiji izčrpa do zadnjega atoma. Tudi zato si je predstava zaslužila ekskluzivno nemško nagrado Faust za najboljšo koreografijo leta 2018
Dolžina: 55 minut, brez odmora
17,00 | 23,00 | 26,00 | 29,00 EUR
15,00 | 21,00 | 23,00 | 26,00 EUR * * EUR za mlajše od 25 in starejše od 65 let ter upokojence
Koreografija: Sharon Eyal
Soavtor: Gai Behar
Kostumografija: Rebecca Hytting
Avtor glasbe: Ori Lichtik
Scenografija in lučno oblikovanje: Alon Cohen
Asistenta koreografije: Rebecca Hytting, Tom Weinberger
Direktorica ansambla: Natalia Rodina
Plesalci: Elisabeth Gareis, Daria Hlinkina, Shani Licht, Cassandra Martin, Nora Monsecour, Amber Pansters, Réka Rácz, Maasa Sakano; Zachary Chant, Paul Elie, Finn Lakeberg, Christian Leveque, Frederico Longo, Jaume Luque Parellada, Cornelius Mickel, Matti Tauru, Lin Van Kaam
Direktor tanzmainz: Honne Dohrmann
Vodja produkcije: Lisa Besser
Sodelavka direktorice ansambla in vodja gostovanja: Hannah Meyer-Scharenberg
Asistentka direktorice ansambla: Julia Kraus
Postavitev scene in tona na gostovanju: Luka Curk
Postavitev luči na gostovanju: Dominik Hager
Vodja predstave na gostovanju: Matthew Tusa
Produkcija: Staatstheater Mainz
.... ki boste izvedeli, katere koncerte, predavanja, gledališka in plesna gostovanja in drugo pripravljamo v Cankarjevem domu,