Kultura vsak teden pri vas
Prijavite se na
E-novice cankarjevega doma
Novosti programa, napovedi, zgodbe in zakulisja in druge zanimivosti vsak teden v vašem e-poštnem nabiralniku.
Mednarodna fotografska razstava v družbi kuratorjev in umetnikov
Pomislimo le na stroj, ki s pomočjo algoritemskih enačb prepoznava naše obraze za potrebe družbenega nadzora - tudi njegova zaznava temelji na fotografiji. Nimamo še drugega medija, ki bi jo nadomestil.
Jasna Jernejšek, sokuratorica razstave, za Dnevnikovo Kulturo
Realno fotografije je danes polje, v katerem se mudi na milijarde fotografij, ki tam živijo, se same reproducirajo, migotajo s frekvenco digitalnega zaslona, se krasijo z všečki, komentarji in opazkami ter se stalno borijo za bežno pozornost – tako bežno, da se zdi, da za to »novo« fotografijo niti ne potrebujemo več »stare« fotografske pozornosti – ker to nadomesti neka druga, globlja, za nekatere celo zlovešča pozornost očesa algoritemskega aparata. Je danes sploh pomembno, kako fotografije vidimo in izkušamo mi, ljudje? Ali pa je primernejše vprašanje, kaj vidi Google? Res, kaj vidijo »očala«? Zdi se, da tu gledamo skozi prozoren zaslon, skozi »okno v svet« (kar je bil dolgo vzdevek fotografije), medtem ko v resnici gledamo zaslon sam – tančico prozornosti, ki zagrinja resničnost. Če bi lahko stopili skozi očala – kakšen svet bi našli na drugi strani?
Projekti Zajčje luknje izražajo dvom v današnjo stvarnost in obenem razkrivajo načine njene tehnološke vpetosti, namigujejo pa tudi na možnosti njenih prihodnjih ureditev.
Razstavo bodo s svojimi komentarji pospremili trije predstavljeni slovenski vizualni umetniki in oba kuratorja razstave.
Pogovor med francosko vizualno umetnico Marion Balac in docentom Fakultete za elektrotehniko UL Jožetom Guno 27. februarja bo potekal v angleškem jeziku v sejni sobi M3/4. Pogovor bo moderiral Jan Babnik, sokurator razstave in urednik revije Fotografija.
V sodelovanju z Zavodom Membrana in revijo Fotografija
vstop prost