Pravočasno od doma
V prazničnem decembru je ljubljanski promet še bolj zgoščen kot običajno. Če ne želite zamuditi na prireditev, vam priporočamo, da se od doma odpravite dovolj zgodaj.
Skladno s Splošnimi pogoji prodaje vstopnic CD in Zakonom o varstvu potrošnikov bomo kupcem vstopnic za prestavljene ali odpadle prireditve kupnino povrnili na enega od navedenih načinov:
Za odpadle prireditve si prizadevamo najti nove datume. O novih terminih ter tudi o tem, za katere prireditve ne bo zagotovljen novi termin in bodo odpovedane, bomo obveščali sproti na spletnih straneh in socialnih omrežjih ter v e-novičniku Cankarjevega doma.
Kupljene vstopnice za prestavljene prireditve veljajo za nadomestne termine in jih obiskovalcem ni treba menjati (če ni navedeno drugače). Če obiskovalcem novi termin prireditve ne ustreza ali je ta odpovedana, Cankarjev dom izda dobropis v znesku cene vstopnice ali povrne kupnino. Dobropis ali zahtevek za vračilo kupnine je treba urediti do dneva, ki je določen za vračilo določene predstave. Če ta datum ni določen pa do zadnjega delovne dne pred dogodkom. Dobropis velja najmanj do decembra 2023.
Cankarjev dom bo izstavitev dobropisa ali vračilo kupnine uredil v 14 dneh od prejetja pisnega zahtevka za vračilo. Zahtevek lahko kupci vstopnic uredijo na daljavo; e-vstopnico, fotografijo ali sken vstopnice in podatke za nakazilo na TRR pošljejo na vstopnice@cd-cc.si.
Drugi organizatorji v Cankarjevem domu
Pridržujejo si pravico do drugačne politike menjave vstopnic in vračil kupnine.
Vstopnice, kupljene na Eventimu
Če ste vstopnico za prireditve drugih organizatorjev v Cankarjevem domu kupili pri prodajni mreži Eventim, tam uredite tudi vračilo kupnine.
Vstopnice za prireditve v Cankarjevem domu, kupljene pri drugih prodajnih mestih
Cankarjev dom bo izstavljal dobropise oz. vračal kupnino tudi za vstopnice za prireditve v Cankarjevem domu, kupljene pri drugih prodajnih mestih, in sicer v štirinajstih dneh od prejema zahtevka za vračilo. Dobropis ali zahtevek za vračilo kupnine je treba urediti do dneva, ki je določen za vračilo določene predstave. Če ta datum ni določen pa do zadnjega delovne dne pred dogodkom. Zahtevek lahko kupci vstopnic uredijo na daljavo; e-vstopnico, fotografijo ali sken vstopnice in podatke za nakazilo na TRR pošljejo na vstopnice@cd-cc.si.
Vstopnice, kupljene v Cankarjevem domu, za prireditve zunaj CD
Če ste pri blagajni Cankarjevega doma kupili vstopnice za prireditve drugih organizatorjev za dogodke na drugih prizoriščih (zunaj Cankarjevega doma), prosimo, da pisne zahtevke za vračilo kupnine pošljete na info@mojekarte.si.
Dodatne informacije: T 01/ 2572 906 vsak delavnik med 8. in 15. uro
Abonmajske predstave in koncerti
Obvestila o nadomestnih oz. odpadlih abonmajskih dogodkih objavljamo na spletni strani ter na družbenih omrežjih.
Če bomo za odpadle abonmajske koncerte lahko organizirali nadomestne termine, vas bomo o tem obvestili. Prav tako tudi če bo odpadle dogodke nadomestil drug izvajalec. Vabljeni k spremljanju naše spletne strani, kjer sproti objavljamo programske in terminske spremembe.
Če odpovedanih koncertov ne bomo mogli nadomestiti, bomo sorazmerni abonmajski delež (znesek) do konca tekoče sezone vodili kot vaše dobroimetje. Abonenti ga boste lahko koristili ob naslednjem nakupu. Če dobroimetja ne bi želeli koristiti, vam bomo ob koncu abonmajske sezone znesek nakazali na TRR. Zahtevek nam posredujte na vstopnice@cd-cc.si