Arriving in good time
During the festive season in December, traffic tends to get heavily congested in Ljubljana. Visitors are advised to leave home earlier than usual to avoid arriving late.
Artistic direction and choreography: Charlie Brittain & Milan Tomášik
Arms that never knew me is a solo performance choreographed by Charlie Brittain in collaboration with performer and co-choreographer Milan Tomášik.
The performance is woven from reflections on the multiple facets implicit in the question, of ‘what it is to be human’. The body unfolds as living memory, an organism acting in dense, charged structures intertwined between cruel reality and fleeting dimensions. After a trilogy of resonating solo works, Within (2006), Off-beat (2011) and Solo 2016 (2016), it is Tomášik’s first solo performance where the authorship is conceptually and choreographically shared.
»Proces nastajanja predstave izhaja iz dolgoletnega, izjemno plodnega umetniškega sodelovanja s Charliejem. Združuje naju zanimanje ontoloških vprašanj kot so obstoj človeka in njegova potencialno sočasna eksistenca v drugih sferah in oblikah. Papir prenese vse, zato je bil osrednji izziv kako ustvariti in uresničiti predstavo, ki bo po eni strani inovativna kot celota, hkrati performativno in dramaturško uprizorjena na isti način kot je bil osmišljen sam koncept: v sobivanju materialnih in nesnovnih komponent. Ker je predstava v nastajanju, sem radoveden in včasih vzhičen ob vsaki malenkosti, ki jo do premiere še odkrijemo. Intuicija mi pravi, da gre tokrat za posebno odrsko doživetje, tako za gledalce kot za ustvarjalce predstave.«
Milan Tomášik
Charlie Brittain, je o soustvarjanju predstave dodal: »Ustvarjalni proces predstave Roke, ki me nikoli niso poznale je bil izpolnjujoč in pomemben, omogočil mi je prostor in čas za poglobljeno preizpraševanje plasti lastnega kreativnega procesa, pa tudi priložnost za drzne umetniške podvige v partnerstvu in ustvarjalni afirmaciji navdihujočega soavtorja. Navdušuje me, s kakšno močjo ustvarjalčev koncept ali zvedavost oplajata kreativne odločitve in kompozicijo dela, zato je bilo raziskovanje tematik, temeljnih za človekovo dojemanje lastnega življenja, vznemirljivo in tudi zahtevno. Z Milanom sodelujeva že več kot pet let in najin proces vedno doživljam kot spodbuden in razvojen. Fascinirajo naju podobna vprašanja, usmerjava se k raziskovanju vseh vidikov ustvarjalnega procesa, ki je vedno rigorozen in nikoli dokončen.«
Izvirno glasbo sta soustvarila Jakub Mudrák in Eduardo Raon. Slednji je povedal, da je bil glavni izziv najti način »kako izreči/zveneti kot/biti neka določena stvar ob hkratnem razkrivanju raznovrstnih, neskončnih, drugih potencialnih stvari, ki bi lahko bile? Bi se to lahko zgodilo s tega izhodišča? S katerega koli izhodišča? Tega, onega, naslednjega. Da vsak trenutek nosi ves mogoči potencial izraznosti? In toliko potenciala, da ta postane otipljiv?«
14,00 EUR
12,00 EUR * * EUR for younger than 25 and older than 65, as well as pensioners.
Artistic direction and choreography: Charlie Brittain & Milan Tomášik
Performance: Milan Tomášik
Music and Sound Design: Jakub Mudrák, Eduardo Raon
Lighting Design: David Cvelbar, Janko Čief
Set and Costume Design: Jasna Vastl
Photography: Vladimír Veverka
Production: Flota, zavod, Murska Sobota (Slovenia)
Co-production: Cankarjev dom (Slovenia), Flota, Ljubljana (Slovenia)
Supported by: Scenario Pubblico (Catanij, Italia), Hrvaški kulturni dom (Reka, Croatia)
Created as part of a residency at Divadlo Štúdio tanca (Slovakia)