Foto: Darja Štravs Tisu
30. maj 20:00

Magdalena Reiter: Ponaredki, odtisi in drugi vdori

Magdalena Reiter se po skoraj sedmih letih od zadnjega sola odmika od strogo koreografske in fizične obravnave telesa ter gledalcu predstavlja nekakšen uprizoritveni hibrid. Prikazana tematika vsebuje elemente vizualnega kolaža, ready-mada in plesa. Vendar morda najbolj od vsega za svoj mehanizem delovanja uporablja kinematografsko logiko.
 
Ne brez razloga – Reiter poudarja pomen uprizoritvene dihotomije na odru, ki vedno prikazuje dve vzporedni resnici hkrati in kadrira dele lastnega plesnega imaginarija ter jih postavlja pod lupo, analizira iz nepričakovanega zornega kota ali dekonstruira na osnovne delce. Detajli, na katere se Reiter osredotoča v predstavi Ponaredki, odtisi in drugi vdori – položaji telesa v prostoru, pogledi, dialogi in razmerja – so vedno dramaturško povezani s temami nadzora, manipuliranja ali nasilja, ki so bile skozi zgodovino postavljene za žensko telo. Skozi jukstapozicijo in dekonstrukcijo pomenov ter nato njihovo koreografsko reinterpretacijo ustvari uprizoritveno trenje napetosti, ozračje suspenza. Nastane ponaredek žanra noir, ki je globoko zapisan v kolektivnem spominu, v katerem Reiterjeva enako spoštuje družbene in umetniške modele, ob katerih je zrasla kot koreografinja, hkrati pa postavlja vprašanje, ali si je skozi tako močne omejitve mogoče kdaj izboriti emancipacijo telesa na odru, osvoboditev odtisov, ki so se vanj vrisovali skozi zgodovino. 
Plod tovrstnega odrskega raziskovanja je uprizoritveni hibrid, ki se ne izogiba nalogam, zadanim izvajalčevemu telesu, a hkrati z njimi kalkulira zelo intimno in igrivo.

»Vsak solo je neka vrsta avtoportreta ali ogledala. Želela sem, da ta predstava ne bi bila zgolj osebno ogledalo, ampak hkrati ogledalo družbe. Predstava Ponaredki, odtisi in drugi vdori se igra z idejo moči podob, spomina in fantazije. 
Telo, zlasti žensko, ki je postavljeno v prostoru, nikoli ni carte blanche, ampak je konstrukt, zaznamovan z vizualnimi podobami in vzorci, ki so oblikovali našo zahodno kulturo. Zanimalo me je vprašanje, kako jih prebaviti, sprejeti in hkrati najti lastno svobodo – zasebno in umetniško, znotraj prenasičenosti teh vizualnih vplivov.«

Magdalena Reiter

Magdalena Reiter (PL / SLO) je koreografinja, plesalka, pedagoginja , ki od leta 2002 živi in ustvarja v Sloveniji. Je diplomantka Državne baletne šole v Gdansku, Poljska, in akademije P.A.R.T.S. (Performing Arts Research and Training Studios) v Bruslju, Belgija.


V produkciji nevladnih organizacij ali v okviru javnih zavodov in plesnih skupin (Studio za suvremeni ples, Anton Podbevšek Teater, Lutkovno gledališče Ljubljana, Polish Dance Theatre – Poznan Ballet, Bodhi Project idr.) je ustvarila več kot dvajset avtorskih solov in skupinskih projektov, ki so bili prikazani doma in v tujini, med njimi: Vibracija posamezne strune (s Katarzyno Chmielewsko in Jakubom Truszkowskim), Preludiji in fuge (z Matejo Rebolj), Conversation pieces, Alica v Čudežni deželi, Forma interrogativa, Attention, Transland, Pars pro Witacy, Bližnji plani, Solo za dva glasova (z Milanom Tomášikom in Anjo Golob) idr. Njene predstave so bile prikazane tako doma kot v drugih evropskih državah.
Kot koreografinja deluje v gledališču, operi in filmu. Kot pedagoginja in mentorica je poučevala v Sloveniji in tujini (Folkwang Universität der Künste, Zagrebška plesna akademija, Zagrebški plesni center, SEAD – Salzburg Experimental Dance Academy, SVŠGL, skupina En-knap / EKG, na delavnicah v Franciji, Italiji, Avstriji, Belgiji, na Poljskem idr.). 
Je prejemnica nagrade Ksenije Hribar za koreografski opus (2023). 

Je pobudnica in umetniška vodja VIBRE – Mednarodnih delavnic in festivala sodobnega plesa v Ljubljani (2013–2020) ter ustanoviteljica Zavoda Mirabelka. 

 

Magdalena Reiter: Ponaredki, odtisi in drugi vdori

30. maj 20:00
31. maj 20:00
Premiera
Več terminov

14,00 EUR

12,00 EUR * * EUR za mlajše od 25 in starejše od 65 let ter upokojence.

Koreografija, režija videa in ples: Magdalena Reiter
Oblikovanje videa: Sandi Skok
Glasba: August Adrian Braatz 
Dramaturgija: Vedrana Klepica
Oblikovanje luči: Mojca Sarjaš
Kostumografija: Pia Gorišek

Scenografija: Maruša Mali
Fotografija: Darja Štravs Tisu

Produkcija: Zavod Mirabelka
Koprodukcija: Cankarjev dom

Partnerja: Zavod En-Knap / Center kulture Španski borci, Adrian film

Zahvale: Društvo za sodobni ples Slovenije, Zavod Maska

Predstavo sofinancirata: Ministrstvo za kulturo RS in Mestna občina Ljubljana – oddelek za kulturo.
 

 

20. apr. 2024 18:00

Tin Vodopivec: Elektro Banana

predpremiera / stand-up komedija v nastajanju
Prireja: Zavod Akcija

Tin Vodopivec se vrača na odre s svežim šovom stand-up komedije Elektro Banana. Čaka vas nova ura materiala, ki so jo Tinu prinesli vsi nori dogodki zadnjega obdobja, pa tudi režiranje prvega filma, ločitev in pa pisanje tegale teksta. 

A ste vedeli, da komiki sami pišemo opise svojih predstav? 

Elektro Banana je Tinov šesti šov, potem ko smo ga v preteklosti lahko gledali v predstavah Superdupermega / 360 stopinj (2011), Replika (2012), Desert (2014), RocknRoll (2018), Peti element (2019).

"Ob tako razgibanem nastopu, ti ne more biti dolgčas!" je enkrat o mojem nastopu napisal legendarni britanski kritik Steve Bennett. Kar kul, a ne? 


 


Avtor predstavi genezo westfalskega kongresa leta 1648 in nato analizira vsebinske značilnosti mednarodne skupnosti. Nato sledi konkretizacija pomena mednarodnega okolja za zunanjo politiko Republike Slovenije, kjer so navedeni zanjo strateški akterji na globalni ravni.
No … tega ne bo v šovu. Bodo pa fore o ljubosumju, gori Kilimanjaro in, ja, uganili ste, o bananah. 20. aprila nas čaka predpremierni šov, work in progress, fore v nastajanju, kar v prevodu pomeni, da boste gledalci moji prvi testni zajčki. To pa ni kar tako. 

OGLJIČNO NEVTRALNA TURNEJA
Cilj turneje je, da bi bila povsem ogljično nevtralna. Ne vem, kaj to pomeni, samo zveni fancy. 
V resnici bomo poskusili biti čim bolj pazljivi do okolja, hodili peš in se vozili z električnimi avti, čim manj smetili, čim manj kurili, brez plastike, papirja in brez for na prvo žogo. Pa še na koncu turneje bomo posadili nekaj dreves ❤️

 

Poseben gost: Alen Mastnak

Tin Vodopivec: Elektro Banana

20. apr. 2024 18:00
20. apr. 2024 20:00
20. apr. 2024 20:00
20. apr. 2024 18:00
Več terminov

13,00 EUR

6. apr. 2024 19:00

Tovarna neviht

Gledališka predstava

Rutinsko delo nas razčloveči, nam odvzame empatijo, posluh za sočloveka, nas celo pahne v brezno brezizhodnosti in robotizacije. Privede lahko celo do stopnje, ko se nismo zmožni več pogovarjati, poslušati, ko govorimo drug mimo drugega, ko si gremo na živce – drug drugemu in sami sebi. Ujamemo se v zanko rutiniranega, ki pa je le na videz nerešljiva. Rešitev vidimo v aktivnosti, v neke vrste uporu, ki nas vodi naprej in nas usmerja k višjim ciljem. In v tem je smisel. Rešitev vidimo v aktivnem posamezniku, ki podira meje nevidnega in se iztrga iz rutine ter si življenje naredi pestro, živo. Četudi na poti kdaj naleti na ovire, je notranja moč in želja po razburkanosti, po nevihti in po viharju tista, ki ji bo vedno sledil in ki ga bo gnala naprej.

 

Tovarna neviht

6. apr. 2024 19:00
6. apr. 2024 19:00
Več terminov

Mentorstvo in režija: Urška Klajn Marion, Miha Maver
Koreografija: Miha Maver in nastopajoči
Nastopajo: Klemen Bergoč, Iva Ćurković, Nika Gašperčič, Tia Kadivnik, Domen Kene, Freja Uma Prosen, Gaj Kobal Stantič, Vita Petrović Štampar

Scenarij: Urška Klajn Marion, Miha Mave
Glasba: Domen Ken
Oblikovanje svetlobe: Radovan Jaušovec Rado, Miha Maver
Oblikovanje tona: Miha Čekad
Producent: Drago Pintarič
 

Podukcija: KUD Pozitiv, Dijaški dom Ivana Cankarja
Dolžina predstave: 35min

5. apr. 2024 18:30

Otroci s postaje Friškovec

Gledališka predstava

Šestnajstletni Neja in Klara svoj prosti čas preživljata na žurkah na Metelkovi, kjer pijeta, flirtata z neprimernimi ljudmi in se drogirata. Tako preživljata tudi ta večer, preden gre vse narobe. Neji zamuja menstruacija, zato v umazanem stranišču v zanemarjenem kotičku Metelkove naredi test nosečnosti ... ki je pozitiven. Ne le to – njen fant Mark ne more biti oče, saj je trans moški. Kaj pa zdaj? Pod vplivom drog in zamaknjene atmosfere klubov deklici poskušata najti rešitev, ki morda sploh ne obstaja. Neja se na vsak način poskuša izogniti Marku, ki ga razumljivo skrbi zanjo, Klara pa ... no, Klara morda ne bi imela nič proti Markovi pozornosti.  Konfliktni interesi, sebičnost in stresna situacija krhajo že tako šibko prijateljstvo, medtem ko se Neja poskuša spopadati z grozljivo možnostjo nosečnosti in tem, kaj bi ta pomenila zanjo.
 

Otroci s postaje Friškovec

5. apr. 2024 18:30
5. apr. 2024 18:30
Več terminov

Mentorica: Jana Ratka
Režija in dramaturgija: Manca Lipoglavšek
Scenografija in kostumografija: Teater  Curriculum Vitae
Koreografija: Laura Degan
Nastopajoči: Laura Degan, Ostap Korošec, Ela Justin Šifrar
Oblikovanje tona in luči: Teater  Curriculum Vitae
Produkcija: Teater  Curriculum Vitae, Gimnazija Šentvid

Foto: Nicholas Crepea
Pretekli dogodek
18. maj 2024 20:00

Plesne zgodbe

Večer koreografij koreografskih delavnic KGBL pod vodstvom
Kjare Starič Wurst

Plesne zgodbe so večer osmih samostojnih krajših koreografij, ki so jih pod vodstvom koreografinje Kjare Starič Wurst ustvarili mladi koreografi in plesalci znotraj polletnih koreografskih delavnic Konservatorija za glasbo in balet Ljubljana.

Plesne zgodbe nas nagovorijo z razmišljanjem mladih iz katerega začutimo o čem v tem času in v tem obdobju svojih življenj največ premišljujejo. Njihove interpretacije, čutenja in individualni kreativni glas so čudovit vpogled v to, kako navdihujoča je mlada kreativna energija tako za njih kot tudi za gledalce.

Kot koreografinja in pedagoginja sem med dolgoletnim delovanjem v Sloveniji in po svetu spoznala, kako pomembna za mlade plesalce je izkušnja koreografiranja. Skozi večletno mentorstvo koreografiranja plesalcev na The Washington School of Ballet me je kreativna ter osebna rast plesalcev tako navdušila, da sem kot diplomantka KGBL po vrnitvi v Slovenijo, želela te izkušnje deliti tudi s plesalci pri nas.

Na polletni koreografski delavnici KGBL so ustvarjali dijaki in diplomanti Konservatorija za balet ter zunanji plesalci. Skozi mentorsko podprt proces koreografiranja so spoznali vse od razvoja ideje, kako prepoznati in slediti temu, kar jih navdihuje, do tega, kako vse to pretvoriti v umetniško delo. Iskali so svoj individualni plesni izraz, se učili pomena dobre komunikacije ter ustvarjalnega delovnega procesa, ki je izpolnjujoč za vse. 

Mladim ustvarjalcem že samo spodbuda, podpora ter izkušnja končne stvaritve odprejo nove perspektive. Gre za spoznavanje sebe in drugih znotraj profesionalnega odnosa ter pridobitev samozavesti ob koreografiranju. Izkušnja povezovanja s plesalci ter občutek, da so skupaj ustvarili nekaj, za čemer stojijo in so na to ponosni, je dragocena. Še dragocenejša pa je svoboda iskanja lastnega ustvarjalnega glasu brez nepotrebnega ukalupljanja. 

Ponosna sem, da smo v proces vključili tudi študente Fakultete za dizajn. Hanna Laura Koželj je za predstavo ustvarila celotno grafično podobo, študentje predmeta kostumografije pa so projektno ustvarili in predstavili bogate idejne zasnove za kostume. S tem se nismo le približali profesionalnemu procesu sodelovanj in odločitev, ki jih doživi koreograf v vsakem projektu, ampak smo jim dali izpolnjujočo izkušnjo, ki pride skozi sodelovanje različnih umetnikov ter s tem morda za prihodnosti že ustvarili možnost profesionalnih umetniških sodelovanj.

–Kjara Starič Wurst

 

Kjara Starič Wurst

Koreografinja, pedagoginja in umetniški vodja Kjara's Dance Project je med drugim koreografirala za Washington Ballet, SNG Opera in Balet Ljubljana, KGBL, University of Minnesota, Triennale di Milano, Maryland Youth Ballet, Metropolitan Youth Ballet, Danzante, CAD, APT, Dissonance Dance Theatre ...

Leta 2010 je z željo, da bi ustvarila odrske izkušnje za mlade plesalce, ustvarila Kjara's Dance Project, ki je na odru Cankarjevega doma in drugod po Sloveniji in tujini, skozi leta uprizoril šest celovečernih predstav, sodeloval pa je tudi v  produkcijah APT Knjiga v džungli in Človeka z bombami/deTONACIJA , na številnih podelitvah nagrad ter državnih proslavah, med drugim v koreografiji Edwarda Cluga.

Poučevala je na The Washington School of Ballet, George Mason University, TU Dance, University of Minnesota, Interlochen, Metropolitan School of The Arts, Kaos Balletto di Firenze, Srednji šoli za sodobni ples, Višji Baletni šoli, Konservatoriju za balet Ljubljana, Akademiji za ples ...
 

Predstava traja 55 minut.

Plesne zgodbe

17. maj 2024 20:00
18. maj 2024 20:00
17. maj 2024 20:00
18. maj 2024 20:00
Več terminov

12 EUR

10 EUR* * EUR za mlajše od 25 in starejše od 65 let ter upokojence.

Koreografi in plesalci so dijaki KGBL, njegovi diplomanti in zunanji plesalci:
Neža Banovec, Ela Nora Belina, Katarina Čegovnik, Andreas Doukas, Pia Jazbec, Nikolina Katušin, Katja Kučina, Lana Kralj, Manca Lončar, Tara Pečnik, Anja Pipan, Larisa Počič, Ajda Požar, Ana Lina Telič in Tjaša Žvanut

 

Produkcija: Konservatorij za glasbo in balet Ljubljana in Kjara Starič Wurst
Koprodukcija: Cankarjev dom


Sodelovanje: Fakulteta za dizajn - grafično oblikovanje: Hanna Laura Koželj

19. maj 2024 20:00

Žaba v vodnjaku

Prireja: Oddelek za azijske študije, Filozofska fakulteta UL

Frog in the Well (Žaba v vodnjaku) je glasbeno-plesna filozofska predstava na temo odrptosti duha. V scenariju, ki ga je napisala Jana S. Rošker, nastopajo profesorji in profesorice ter študentke Oddelka za azijske študije ter oddelka za filozofijo Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani. Za glasbeno spremljavo je poskrbel trio Večni problemi.  Režiser in koreograf dela je Ryuzo Fukuhara. Gre za sarkastično komedijo, ki se zavzema za oprtost človeškega duha, mir in svobodo.

Žaba v vodnjaku

19. maj 2024 20:00
19. maj 2024 20:00
Več terminov

Brezplačne vstopnice

Omejeno število vstopnic bo na voljo pred dvorano uro pred začetkom prireditve.

Nastopajo:  Marko Ogrizek, Tea Sernelj, Luka Culiberg, Nomi Zaviršek, Vida Krefs, Tajda Kolenc, Anina Plemelj, Patumtip Nuanmalang, Marjan Farič, Dejan Berden, Jana S. Rošker, Ryuzo Fukuhara

Pretekli dogodek
24. maj 2024 20:00

RECITAL V.

Uvod v kompozicijo 21. stoletja
.abeceda [ansambel za novo glasbo] 

 

19.00
Predkoncertni pogovor
Moderatorka: Urška Rihtaršič
 

20.00
Koncert

Program 
J. S. Bach: Partita za violino solo št. 3 v E-duru BWV 1006, I. Preludio
Sean Quinn: can i forget the rising sun (2022) za violino
Brina Kren: novo delo (2024) za violino
Oskar Longyka: Ricercare IV. (2024) za violino
Maximiliano A. Soto Mayorga: Figuras en la Escarcha (2019) za violino
Anja Kralj: Epilog I (2024) za violino

– Oskar Longyka, violina 

Matej Kastelic: Trans–formation (2024) za saksofon in zvočni zapis 
— I Trans
— II Formation
— III Trans–formation
Jan Kopač: That Old Mechanic (2023) za saksofon
Angela Elizabeth Slater: Onrush (2023) za saksofon
 

– Brina Kren, saksofon


Jesus Torres: Cadencias (2013) za akordeon 
Aregnaz Martirosyan: Resiliance (2023) za akordeon 
Rebecca Saunders: Flesh (2018) za akordeon 

– Nejc Grm, akordeon 
 

RECITAL je koncertni cikel, ki ga dvakrat letno izvede .abeceda [ansambel za novo glasbo]. Člani ansambla, saksofonistka Brina Kren, akordeonist Nejc Grm in violinist Oskar Longyka, bodo tokrat nastopili kot solisti in kuratorji koncertnega programa. Predstavili bodo skladbe za solistične inštrumente, številne med njimi so nova dela, ki so bila napisana prav za to priložnost ter so rezultat intenzivnega sodelovanja med izvajalci in skladatelji. Koncert bo uvedel pogovor s sodelujočimi umetniki. 


Program ansambla .abeceda [ansambel za novo glasbo] podpira Ministrstvo za kulturo Republike Slovenije. RECITAL je program Inštituta .abeceda, ki se izvaja v sodelovanju s Cankarjevim domom. 

RECITAL V.

24. maj 2024 20:00
24. maj 2024 20:00
Več terminov

5,00 EUR

Pretekli dogodek
1. mar. 2024 20:00

Roke, ki me nikoli niso poznale

Umetniško vodstvo in koreografija: Charlie Brittain & Milan Tomášik

Roke, ki me nikoli niso poznale je solo predstava v koreografiji Charlieja Brittaina v sodelovanju z performerjem in koreografom Milanom Tomášikom. Predstava je stkana iz razmišljanj o več vidikih, ki so implicirani v vprašanju, »kaj pomeni biti človek«.

Telo se razpre kot živi spomin, organizem, ki deluje v gostih, nabitih strukturah, prepletenih med kruto resničnostjo in minljivimi dimenzijami. Po trilogiji odmevnih solističnih del, Within (2006), Off-beat (2011) in Solo 2016 (2016), je to Tomášikova prva solo predstava, kjer je avtorstvo konceptualno in koreografsko deljeno.

 

Roke, ki me nikoli niso poznale

28. feb. 2024 20:00
29. feb. 2024 20:00
1. mar. 2024 20:00
28. feb. 2024 20:00
29. feb. 2024 20:00
1. mar. 2024 20:00
Premiera
Več terminov

14,00 EUR

12,00 EUR * * EUR za mlajše od 25 in starejše od 65 let ter upokojence.

Umetniško vodstvo in koreografija: Charlie Brittain & Milan Tomášik
Izvedba: Milan Tomášik
Izvirna glasba: Jakub Mudrák, Eduardo Raon
Oblikovanje luči: David Cvelbar, Janko Čief
Scenografija in kostum: Jasna Vastl
Fotograf: Vladimír Veverka
 

Produkcija: Flota, zavod, Murska Sobota (Slovenija)
Koprodukcija: Cankarjev dom Ljubljana (Slovenija), Flota, Ljubljana (Slovenija)

S podporo: Scenario Pubblico (Katanija, Italija), Hrvaški kulturni dom (Reka, Hrvaška)
Predstava je nastala v okviru rezidence v Divadlo Štúdio tanca (Slovaška)

8. nov. 2023 20:00

Almini večeri: Agata Tomažič

Almini večeri – Besedi na sledi

Na prvi Almin večer je dr. Andrej Blatnik povabil avtorico Agato Tomažič, s katero bosta odstirala zanimivosti popotovanj.

Agata Tomažič (1977) je avtorica knjige Zakaj potujete v take dežele? (Cankarjeva založba 2016), nagrajene s krilato želvo 2017, soavtorica Blodnika po Istri (Društvo za dolgovezenje, 2019) in več leposlovnih knjig. Njen najnovejši roman Čmrljev žleb (Goga 2022) je žanrski hibrid družinske sage in kriminalke, ki se dogaja v idilični gorski vasici Strmčnik. Pisala je za Delo in Poglede, zdaj pa dela za ZRC SAZU. 
Almini večeri so posvečeni pogovorom s potujočimi pisatelji o njihovih in njim ljubih knjigah, o njihovih ljubih poteh in tistih, ki si jih še želijo prehoditi, pa tudi o glasbi, hrani in pijači njim ljubih krajev – ter je kaj malega morda ob tej priložnosti tudi poskusili. 

Pisanje, ki ga bodo predstavljali Almini večeri, prinaša spremembe. Spremembe v bralcu, v njegovem razumevanju sveta, v svetu. 
 

Almini večeri: Agata Tomažič

8. nov. 2023 20:00
8. nov. 2023 20:00
Več terminov

Brezplačne vstopnice

Pretekli dogodek
9. mar. 2024 20:00

Magdalena Reiter: Kvartet

Kvartet je predstava za plesalko, plesalca in dve kameri. Raziskovalna ekskurzija je posvečena notranji in zunanji arhitekturi naših odnosov. Kameri v živo spremljata dogajanje, delujeta kot ogledalo in voajer; poudarjata in spreminjata to, kar je že vidno, ter razgaljata skrito. 

Primarni postopki gradnje koreografije in same predstave so redukcija, podvojitev in montaža. Redukcija na najbolj osnovne elemente odnosa, giba in fizične bližine. Hoja, dotik, pogled, ki se sestavljajo v partituro kvarteta. Pogled dvojice, pogled kamer, pogled gledalca. Ter igra kot bistvo odnosa in samega akta uprizoritve. Igra mogočih kombinacij zreduciranih in ponovno razširjenih elementov. Središčna točka med telesom in dvodimenzionalno podobo je igra nasprotij med užitkom in nasiljem, sobivanjem in potujitvijo. 

 

Fabricirana zgodba, prikazana iz različnih perspektiv, se razkriva občinstvu in omogoča spremljanje konstrukcije same odrske resničnosti.

Ideja za Kvartet je bila od začetka zelo enostavna: partitura za dva plesalca - dve živi telesi in dve kameri v živo. Hvalnica ljubezni in hkrati zapis razpada mini-ekosistema dveh posameznikov, ki preverjata meje svobode v odnosu do drugega.

Skozi proces se predstava razvija v nenehni razpetosti med različnimi protipoli, saj zadeva načine gledanja. Gledanja samega sebe, gledanja drugega, gledanja sebe skozi pogled drugega in seveda naslavlja gledalčev pogled - pogled občinstva. Kamera, čeprav vseskozi prisotna v naši družbi, je zgolj ogledalo in voyer, ki ustvarja paralelno fikcijo. Beleži in prevaja, gibanje akterjev pa razkriva plast nenehnega nastajanja, upanja na združitev in hkrati razpada.  

- Magdalena Reiter, koreografinja
 

Magdalena Reiter: Kvartet

10. dec. 2023 20:00
11. dec. 2023 20:00
14. dec. 2023 20:00
8. mar. 2024 20:00
9. mar. 2024 20:00
10. dec. 2023 20:00
11. dec. 2023 20:00
14. dec. 2023 20:00
8. mar. 2024 20:00
9. mar. 2024 20:00
Premiera
Več terminov

14,00 EUR

12,00 EUR * * EUR za mlajše od 25 in starejše od 65 let ter upokojence.

Koreografija in režija videa: Magdalena Reiter
Ples in soustvarjanje: Jerca Rožnik Novak, Beno Novak
Oblikovanje videa: Sandi Skok
Glasba: August Adrian Braatz
Scenografija: Urša Vidic, Maruša Mali
Kostumografija: Pia Gorišek
Oblikovanje luči: Mojca Sarjaš

Produkcija: Zavod Mirabelka
Koprodukcija: Cankarjev dom

Partnerja: KUD Qulenium, Adrian film
Fotografija: Darja Štravs Tisu, Urška Batistič

 

Zahvale: Janez Burger, Mateja Koležnik, Ana Pandur, Zavod Maska, Tina Dobnik, Anja Zag Golob

Predstavo sofinancira: Ministrstvo za kulturo RS, Mestna občina Ljubljana - oddelek za kulturo.

© Cankarjev dom

Piškotki   Produkcija ENKI