Pravočasno od doma
V prazničnem decembru je ljubljanski promet še bolj zgoščen kot običajno. Če ne želite zamuditi na prireditev, vam priporočamo, da se od doma odpravite dovolj zgodaj.
Čas, v katerem smo, narekuje, da se nenehno spreminjamo. Da se prilagajamo, razvijamo, rastemo. Abonma uprizoritvenih umetnosti, torej kombinacije gledaliških in sodobnoplesnih projektov, temu nareku časa sledi z odkritim veseljem. Najpozornejši med vami ste verjetno že opazili, da v imenu abonmaja ni več številke in ostaja »le« Veličastni. Razlog je še kako preprost: čeprav je projektov še vedno sedem (in je vsak po svoje veličasten), je čas, predvsem pa govorna raba imena abonmaja, številko sedem preprosto izbrisal. Veličastni letos še bolj kot prejšnje sezone stavijo na različnost. Plesnim projektom, gledališkim produkcijam in žanrskim kombinacijam obojega se letos pridružuje še muzikal in tako širi polje uprizoritvene umetnosti, hkrati pa zavestno dodaja še element mogoče spektakelskosti. V našem času vse pomembneje: vsi imetniki abonmaja Veličastni so z njegovim nakupom v prednosti pred drugimi obiskovalci. Za bogati program domačih in tujih gostujočih projektov ter to sezono izredno zanimivih koprodukcij z neodvisnimi ustvarjalci bodo izvedeli prvi. Prvi bodo obveščeni o možnosti nakupa. In pri nakupu vstopnice imeli še dodaten popust.
WAKATT – karizmatična kombinacija desetih plesalcev Faso Danse Théâtre in v maniri afriškega bluza razigranega tria Malik. Dance Me – do zadnjega detajla izbrušen plesni projekt slovite kanadske skupine Ballets Jazz Montréâl, ki temelji na prav takšnem glasbenem opusu enega in edinega Leonarda Cohena.
Vse dobro - mednarodna, večjezična, inovativna in multidisciplinarna odrska poslastica skupne Needcompany, ki se po dolgih letih ponovno vrača v naše kraje. Tesla – pevski glasbeno scenski spektakel o življenju in delu enega največjih znanstvenih umov vseh časov, Nikola Tesla; v produkciji spektaklov še kako veščih kolegov iz SNG Maribor.
V agoniji – če hočemo ali ne: jezikovne mojstrovine in vsebinske intrigue pisatelja Miroslava Krleža so globoko vsajene v zavest slehernika. In če kdo, potem so jih prvaki Hrvaškega narodnega gledališča iz Zagreba zmožni prignati do skrajnih odrskih meja. roke se ne dotikajo tvojega dragocenega mene – najnovejši project legende sodobnega plesa Wima Vandekeybusa (letos mineva petintrideset let od njegove prve predstave) je enako svež vsak poskus se bo končal z zdrobljenimi telesi in zlomljenimi kostmi – zvezdniški koreograf najmlajše generacije Jan Martens s projektom imena, ki črpa iz govora kitajskega predsednika Ši Džinpinga, prvič stopa na veliki oder. Sedemnajst plesalcev med šestnajstim in oseminšestdesetim letom demonstrira njegovo kreativno zrelost, hkrati pa nam uprizori gibalni spektakel, zgrajen iz zagat sodobnega časa. Našega časa.