26. maj 2022 17:00

Kako izboljšati kakovost znanosti?

2. javna razprava Rektorske konference RS o visokem šolstvu in družbi znanja
Prireja: Univerza v Ljubljani

Pogovarjali se bomo o vlogi znanosti in njenem opolnomočenju v našem prostoru.


Teme razprave bodo vrednotenje raziskovalnega dela, povezovanje raziskovalnih ustanov
znotraj Slovenije, njihovo sodelovanje z gospodarstvom in prenos znanja v širše okolje.
Naslovili bomo tudi vprašanja, kako pritegniti slovenske raziskovalke in raziskovalce
iz tujine nazaj v Slovenijo ter kako narediti karierne poti v znanosti bolj mikavne za mlade.

V razpravi bodo sodelovali:

  • prof. dr. Iztok Arčon, dekan Fakultete za podiplomski študij Univerze v Novi Gorici,
  • raziskovalec na Institutu Jožef Stefan;
  • prof. dr. Matevž Dular, prejemnik projekta Evropskega raziskovalnega sveta (ERC),
  • Fakulteta za strojništvo Univerze v Ljubljani;
  • prof. dr. Darja Fišer, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani;
  • prof. dr. Zdravko Kravanja, Fakulteta za kemijo in kemijsko tehnologijo Univerze v Mariboru.

Javno razpravo bo vodila pisateljica, publicistka, doktorska študentka literarnih ved in novinarka za področje
kulture in šolstva Lara Paukovič.


Prenos javne razprave si boste lahko ogledali tudi na https://vzivo.sta.si/, kjer bo po zaključku razprave
dostopen posnetek.

Vabljeni, da prispevate vprašanja za razpravo. Pošljite jih na elektronski naslov: posvet@uni-lj.si, do vključno
23. maja 2022.

Univerze z izobraževanjem mladih pripravljamo nove generacije na izzive prihodnosti, s svojim raziskovalnim delom pa širimo znanje, ki vodi v napredek celotnega človeštva. Univerze smo in moramo biti sedež svobodnega in naprednega razmišljanja in ustvarjalnice novega znanja. Univerze moramo s svojim intelektualnim potencialom voditi družbo in ne obratno.

Nakup vstopnic

Kako izboljšati kakovost znanosti?

26. maj 2022 17:00
26. maj 2022 17:00
Več terminov

prosti vstop

Ivanka

Ivanka

Ivanka
najboljša spremljevalka na prireditve.

© Cankarjev dom

Piškotki   Produkcija ENKI